کولر گازی ۱۲۰۰۰ گری اینورتر

Gree Split 12000 inverter

32,000,000 تومان

  • اسپلیت دیواری تک پنل 12 هزار گری
  • نوع گاز (مبرد) این دستگاه R۴۱۰A می باشد
  • دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی
  • دارای تکنولوژی اینورتر و گرید انرژی A++
  • 5 متر طول لوله رفت و برگشت
  • بهترین کیفیت و کمترین میزان مصرف انرژی
قبل از ثبت سفارش از بخش فروش قیمت به روز را استعلام بگیرید

توضیحات

کولر گازی گری دارای انواع پنجره ای، پرتابل، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی، ایستاده، مولتی پنل ساده و پیشرفته (GMV) است. کولرگازی گری از با کیفیت ترین تولیدات کشور چین و به عنوان رقیبی سرسخت با برند های معتبر دیگر شناخته می شود و حجم تولید و فروش بالای آن در بازارهای جهانی تائید کننده این امر است.

کولرگازی اینورتر ۱۲۰۰۰گری در پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد تست قرار گرفته است تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی بهترین عملکرد و راندمان را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

اسپلیت و کولر های گازی گری Gree از معتبرترین و قدیمی ترین برند های ساخت چین در بازار کولرهای گازی می باشد. محصولات تهویه مطبوع با برند گری در چار کشور چین، برزیل، پاکستان و ویتنام تولید شده و این کمپانی فراملیتی با تولید سالانه ۲۷ میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی یکی از بزرگترین کمپانی ها در این زمینه می باشد.

تنوع محصولات تهویه مطبوع گری شامل مدلهای اینورتر آی-متیک و ای-متیک، و مدلهای آ-متیک، کیو-متیک، سی-متیک، یو-متیک، دی متیک و جی متیک در رده کولر های دیواری بوده و مدلهای پنجره ای توربو و ایستاده تاور را شامل می شود.

شرکت گری در تولید کولرهای گازی و اسپلیت های خود از انواع کمپرسورهای روتاری، پیستونی و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می کند. همچنین مدلهای دیگر آن علاوه بر کولرگازی ۱۲۰۰۰ گری, مانند سریهای: ۳۶۰۰۰ – ۳۰۰۰۰ – ۲۴۰۰۰ و کولر گازی ۱۸۰۰۰ گری در سایت “بانه انتخاب” به فروش می رسد.

توضیحات تکمیلی

محدوده ظرفیت BTU

12000

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

ابعاد

25*6642 سانتی متر

توان خروجی

2500 وات

گارانتی

دارد

کشور سازنده

ایران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی ۱۲۰۰۰ گری اینورتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *