مقالات آموزشی

انواع سرویس کولر گازی

مقالات آموزشی

سرویس و نگهداری کولرگازی

اساسا سرویس کولر های گازی به چند بخش تقسیم می شود:

 

نظافت و شستشوی دستگاه

کولرهای گازی در تماس مستقیم با گرد و غبار و آلودگی هستند و به دلیل رعایت اصول بهداشتی، بالا بردن عمر مفید دستگاه، کاهش میزان مصرف برق، بهره وری بیشتر نیاز به سرویس شستشو دارند که مجموعه تهویه والی، این کار را برای شما با هزینه ی مناسب انجام می دهد.

 

رعایت اصول بهداشتی

همه میدانیم که ویروس ها و آلودگی های بسیاری در هوا پراکنده اند و چون کولر های گازی هوای محیط را به داخل خود مکیده و بعد از کاهش دادن دما، آن را دوباره به بیرون پرتاب می کنند پس به دلیل پیشگیری و جلو گیری از انتقال آلودگی ضروری است که به صورت دوره ای دستگاه های کولر گازی خود را سرویس و نظافت کنیم. شما می توانید با انجام به موقع سرویس کولر گازی در سلامت خانواده خود مهمترین کار را کرده باشید.

 

بالا بردن عمر مفید دستگاه

کولرهای گازی به دلیل تماس مستقیم با گرد و غبار میزان قابل توجهی از آن را جذب خود می کنند و این امر باعث می شود که منافذ ورودی دستگاه از حالت عادی خود خارج شده و دچار گرفتگی منافذ از گرد و غبار گردد پس موتور باید با توان بیشتری کار کند تا بتواند همرفت هوا را ایجاد کند که این امر باعث فشار مضاعف به موتور های کولر گازی میگردد و عمر مفید دستگاه شما را کاهش می دهند و حتی می توانند منجر به سوختن کمپرسور یا بلور پنل داخلی شما شوند.

 

کاهش میزان مصرف برق

با توجه به این که ما هرچه بیشتر به سرویس کولر گازی خود و شستشو و نظافت آن اهمیت دهیم فشار کمتری به دستگاه امده و در نتیجه میزان مصرف برق دستگاه کاهش پیدا می کند. (می توان با سرویس کولرگازی خود و شستشو و نظافت دوره ایی و منظم فشار کمتری به دستگاه اورد و در نتیجه میزان مصرف برق دستگاه را کاهش داد)

 

بهره وری بیشتر

در صورتی که سرویس کولرگازی خود را به صورت مداوم انجام دهید دستگاه شما همیشه تمیز بوده و خللی در کار دستگاه نیست و در نتیجه همیشه با بیشترین راندمان (پرتاب باد میزان سرمایش/گرمایش) به کار خود ادامه می دهد.

 

چک کردن میزان گاز در سرویس کولر گازی

یکی دیگر از ارکان سرویس کولر های گازی بازدید و بازرسی میزان شارژ گاز دستگاه است که اصلی ترین نقش را در کولر های گازی ایفا می کنند و رابطه ی مستقیم با سرمایش/گرمایش دستگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

promotion performance review ringsidetalent 1024x683 - صفحه اصلی
لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.
×