مقالات آموزشی

چرا سرویس داکت اسپلیت مهم است

مقالات آموزشی

تعمیرات داکت اسپیلت

سرویس کردن داکت اسپیلت جزء مواردی می باشد که باید جدی گرفته شود. سرویس داکت اسپیلت به صورت زمان بندی شده باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. سرویس کولر گازی باعث می شود عمر دستگاه بالا برود. پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار داکت اسپیلت خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن داکت اسپیلت رخ دهد را کاهش داده و نیازمندی خود نسبت به تعمیر را برطرف خواهید کرد.

سرویس داکت اسپیلت

تهویه والی با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای سرویس داکت اسپلیت و تعمیر تخصصی انواع دستگاه داکت اسپلیت قصد داریم تا طول عمر دستگاه شما را برایتان بیشتر کرده و شما را از پرداخت هزینه های اضافی راحت کنیم. یک سیستم حرارتی برودتی مطابق با تکنولوژی روز که ریموت دار است و سریع دمای فضا را تغییر می دهد، برای هر خانواده ای می تواند خوشحال کننده باشد. برای اینکه خوشحالی تان را حفظ کنید لازم است بیش از یکبار به ما سر بزنید. یعنی منتظر نمانید تا داکت اسپیلت دچار صدا های عجیب و غریب و مشکلات عدم کارکرد شود، سپس به سراغ تعمیر داکت اسپیلت بروید. بلکه در طول مدتی که در حال استفاده از دستگاه هستید، همچنین از قبل از آن لازم است یک سری رفتار های از پیش تعیین شده در قبال کولر گازی خود داشته باشید.

 

سرویس گرمایش داکت اسپیلت

برای راه اندازی سیستم گرمایش این دستگاه باید همانند سرویس سرمایش آن سیستم گرمایش را هم سرویس نمایید. به همین سبب می بایست که بدانید اگر از موتورخانه برای گرمایش استفاده میکنید ابتدا باید شیرهای آب گرم را باز نمایید تا آب وارد موتورخانه گردد. سپس نوبت به هواگیری میرسد تا در زمان گرم کردن اطراف سر و صدایی ایجاد نکند. حال نوبت به تنظیم سیستم گرمایش آن میرسد که باید با کمک دکمه Heat بر روی ترموستات این کار را انجام دهید. در این مرحله می توانید دمای مورد نظر خود را تعیین کنید نکته قابل تامل این است که درجه گرما را کم کم افزایش دهید تا محیط بیش از حد استاندارد گرم نشود مثلا می توانید دما را از۱۸ درجه شروع کنید. اگر هوا سرد شد می توانید درجه را افزایش دهید. در نهایت با توجه به نکات ذکر شده می توانید از سیستم گرمایش دستگاه لذت ببرید.

 

سرویس سرمایش داکت اسپیلت

برای شروع کار ابتدا فیلترهای داکت اسپیلت را به آهستگی خارج کرده و تمیز کنید و یا در مواقع لزوم حتما فیلترهای آن را تعویض نمایید. سپس به سراغ نظافت رادیاتورهای داکت اسپلیت خواهیم رفت که با استفاده از شیشه پاک کن و پارچه ای تمیز می توان این کار را انجام داد. سپس باید گاز مبرد داکت اسپلیت را تنظیم نمایید یکی از اقداماتی که حتما باید به آن اهمیت دهید این است که حتما میزان گاز دستگاه را چک کنید تا در صورت لزوم گاز آن را شارژ نمایید. در این بخش باید دقت زیادی را به خرج دهید چرا که در این قسمت سرمایش دستگاه تعیین می شود. با انجام تمام این مراحل در و پنجره را ببندید و با استفاده از داکت اسپیلت از باد خنک و هوای مطلوب خود لذت ببرید.

 

سرویس داکت اسپیلت در تهران

مجموعه تهویه والی با به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص در امور مربوط به کولرگازی شامل سرویس کولر گازی و تعمیر انواع داکت اسپیلت در تهران آماده خدمت رسانی می باشد. نیروهای تهویه والی تماما متخصص بوده و دوره های تخصص سرویس انواع داکت اسپیلت را گذرانده اند و با تجربه بالا آماده خدمات دهی در سراسر تهران می باشند. در این مرکز با توجه به تعامل با تمامی برندها و شرکت‌های مطرح در زمینه تولید داکت اسپیلت سالهاست کار پشتیبانی و سرویس و تعمیرات داکت اسپیلت ، این وسیله ارزشمند را به عهده گرفته‌ایم و در تعمیر بهترین برندها تخصص بالایی داریم.

 

راهنمای خرید داکت اسپیلت

خرید یک داکت اسپیلت مناسب از این جهت دارای اهمیت است که دستگاه خریداری شده دارای ضمانت نامه معتبر باشد و در طول مدت زمان استفاده به هیچ عنوان دچار مشکل نشود. شاید این کلمه تا حدودی در نظر اول اغراق آمیز به نظر برسد! زیرا بهترین وسایل الکتریکی نیز در هنگام استفاده مداوم دچار ایرادات احتمالی می شوند و باید کاربران نسبت به تعمیرات آن ها اقدام کنند. داکت اسپیلت نیز از سایر وسایل الکتریکی جدا نیست و پس از استفاده مداوم باید سرویس و تعمیرات داکت اسپیلت به صورت دوره ای انجام بپذیرد. تا بتوانید مجدداً از دستگاه مورد نظر جهت تأمین سرمایش یا گرمایش محیط استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

promotion performance review ringsidetalent 1024x683 - کاربرد چیلر هوا خنک
لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.
×